Om sidan

I denna blogg ger jag enbart min personliga åsikt. Det är inte en åsikt som står för de föreningar eller förbund jag är eller ev blir medlem i.
Just nu är jag Ordförande i Pingvin RC.
Mina favoritlag är naturligtvis Pingvin RC men också Wasps!

torsdag 1 juni 2017

Trista Nyheter....

Mycket Trista nyheter från förbundet idag..... David har gjort Fantastiskt mycket bra för tävlingsverksamheten i Sverige!

David Karlsson lämnar sina uppdrag

2017-05-31 20:21
David Karlsson som i många år varit ordförande i tävlingskommittén och är nyinvald ledamot i förbundsstyrelsen meddelade idag att han lämnar sina uppdrag.
  • Uppdaterad: 2017-05-31 20:36

David Karlsson har fått ett nytt arbete som är svår att kombinera med det ideella arbetet för förbundet. David väljer därför att lämna både uppdraget som ordförande i TK och som ledamot i förbundsstyrelsen. Vi önskar David lycka till.
Tävlingskommittén, som sedan tidigare saknar en medlem, efterlyser nu två nya medlemmar som vill vara med i kommittén vars uppgift är att driva och utveckla tävlingsverksamheten. Du bör ha erfarenhet av att organisera tävlingar och matcher men framförallt ett intresse för att vilja bidra till svensk rugby. Anmäl ditt intresse till kansli@rugby.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar