Om sidan

I denna blogg ger jag enbart min personliga åsikt. Det är inte en åsikt som står för de föreningar eller förbund jag är eller ev blir medlem i.
Just nu är jag Ordförande i Pingvin RC.
Mina favoritlag är naturligtvis Pingvin RC men också Wasps!

fredag 1 september 2017

Imorgon drar Premiership igång!

Morgondagens lag för Wasps! De möter Sale och bör vinna annars blir den käre Dave Croall alldeles odräglig....

Konstigt är det dock att starten av Premiership känns väldigt mycket mer intressant än svenska allsvenskan.... Jag borde känna så mycket mer för att se hur allsvenskan slutar och hur det går för svensk rugby men det intresset blir tyvärr mindre och mindre precis som svensk rugby..... mer om detta snart i ett längre inlägg men trist är det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar