Om sidan

I denna blogg ger jag enbart min personliga åsikt. Det är inte en åsikt som står för de föreningar eller förbund jag är eller ev blir medlem i.
Just nu är jag Ordförande i Pingvin RC.
Mina favoritlag är naturligtvis Pingvin RC men också Wasps!

fredag 20 mars 2020

Digitalt Årsmöte

Imorgon skall vi ha årsmöte för förbundet och pga rådande omständigheter så blir det digitalt. Till en början var det få deltagare men helt plötsligt small det till och det blir kanske tom rekord i deltagare...
Ett bra drag att ha det digitalt för demokratin?
Det har dock sina utmaningar med röstningar och att kunna föreslå på sittande möte mm. Men jag tror vi hittat en bra lösning. Inbjudningar mm är utskickat och jag hoppas alla har lite tålamod och överseende med den nya tekniken men kan detta innebära att vi får fler deltagare så är det ju jättepositivt.
Som sagt en spännande dag imorgon. SKOJ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar