Om sidan

I denna blogg ger jag enbart min personliga åsikt. Det är inte en åsikt som står för de föreningar eller förbund jag är eller ev blir medlem i.
Just nu är jag Ordförande i Pingvin RC.
Mina favoritlag är naturligtvis Pingvin RC men också Wasps!

lördag 29 januari 2022

Årsmöte

Idag var det årsmöte i Pingvin. Det hölls naturligtvis digitalt i dessa dagar men ack vad man saknar folket och semlorna!!
Jag fick förtroendet för 2 år till som ordförande vilket naturligtvis är väldigt hedrande. 

Jag är så glad att vi hittar folk till styrelsen relativt enkelt och vi har en stor styrelse. Känns som vi lyckats i någon form när vi fyller styrelsen och lite till utan problem.
Också glad när vi får in så många från olika delar av klubben.

Efter årsmötet presenterade vi lite ritningar på nya arenan och klubbstugan. Jag längtar dit redan!!! Om allt går vägen är nya arenan klar våren 2023. Det kommer att bli ett jättelyft för oss som förening och för rugbyn i Trelleborg. Tror också att det blir ett lyft för rugbyn i Sverige. Det kommer att bli en toppenarena avsedd enbart för rugby!

Känns så bra med styrelsen, ser redan fram emot kommande möten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar