Om sidan

I denna blogg ger jag enbart min personliga åsikt. Det är inte en åsikt som står för de föreningar eller förbund jag är eller ev blir medlem i.
Just nu är jag Ordförande i Pingvin RC.
Mina favoritlag är naturligtvis Pingvin RC men också Wasps!

torsdag 27 oktober 2016

Tour!!!!

Japp även i år genomför U18 sin årliga tour! detta året landar vi i Belfast och ett utbyte med Instonians!

Så redan imorgon bitti bär det iväg, jag varnar redan nu för udda och konstiga inlägg i helgen....

Imorgon kväll skall vi på en fullsatt Kinspan stadium och se Ulster Vs. Munster

Sen hela Lördagen blir det hos Instonians medans Söndagen blir Belfast.

Och till slut så bär det hemåt på Måndag!

Redan nu känns det som man redan är på väg... men får väl försöka jobba klart idag och hinna packa lite ikväll också.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar