Om sidan

I denna blogg ger jag enbart min personliga åsikt. Det är inte en åsikt som står för de föreningar eller förbund jag är eller ev blir medlem i.
Just nu är jag Ordförande i Pingvin RC.
Mina favoritlag är naturligtvis Pingvin RC men också Wasps!

tisdag 6 februari 2018

Styrelsemöte idag!

Årets första styrelsemöte står på dagens agenda. Skall bli skoj då vi numer är en ganska stor styrelse. Min gissning är att det idag blir ett långt möte då vi måste gå igenom massa saker, dels lite hur vi brukar arbeta i styrelsen och hur vi vill att vi skall jobba :) Men vi måste också sätta fyr på raketen som tar oss iväg på årets säsong. Det finns massor av ideer och saker att ta tag i. Väldigt spännande är att vi idag också skall kika lite på en intresseanmälan till vårt deltidsarbete vi utlyst. Det känns fantastiskt bra att vi har en kandidat till den posten!

Känns roligt att vi nu är igång igen och nu skall vi sätta högsta fart så vi hinner lösa massor av problem innan säsongen är för långt gången och för att underlätta för oss själva!

Återkommer imorgon med lite mer utförliga resultat av mötet!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar