Om sidan

I denna blogg ger jag enbart min personliga åsikt. Det är inte en åsikt som står för de föreningar eller förbund jag är eller ev blir medlem i.
Just nu är jag Ordförande i Pingvin RC.
Mina favoritlag är naturligtvis Pingvin RC men också Wasps!

tisdag 10 april 2018

Ikväll är det PIYT möte

Och va fan är PIYT undrar ni ju då....
Jo det är Trelleborg Rugby Festival som bytat tillbaka sitt namn till Pingvin International Youth Tournament.
Ikväll är det planeringsmöte för årets festival oerhört skoj med tidiga anmälningar  från Irland och Polen och Sverige.
Håll koll på turneringen och lagen på:
Hemsidan
www.procup.se/cup/31145.htm
Eller som app här:
Appen
http://www.procup.se/mob/app31145.php

Det blir mycket rugby denna veckan också..... igår var det integrationsfrågor inom föreningslivet. Idag är det PIYT. Imorgon kommer Action och trend med provkläder från BLK till klubben. Torsdag är det möte kring hemmamatchevenemangen och naturligtvis skall man försöka hinna slå en kik på någon av alla träningar som pågår under veckan.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar