Om sidan

I denna blogg ger jag enbart min personliga åsikt. Det är inte en åsikt som står för de föreningar eller förbund jag är eller ev blir medlem i.
Just nu är jag Ordförande i Pingvin RC.
Mina favoritlag är naturligtvis Pingvin RC men också Wasps!

lördag 21 april 2018

Säsongsstart

Idag sätter div 2 Syd igång med två matcher. Lugi tar emot Malmö i Lund vilket säkerligen kan bli en intressant och bra match. I Trelleborg tar Pingvin B emot Spartacus. Pingvin har inte mött Spartacus på många år så det skall bli intressant att se hur starka de är.
Tror det kan bli 2 roliga matcher i fint väder. Solen skiner på Skåne idag, tyvärr kan jag inte se matchen själv idag då det är konfirmationstider.
Så vill ni njuta av bra rugby och en öl i solen så leta er upp till Pilevallen idag kick off 14:00.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar