Om sidan

I denna blogg ger jag enbart min personliga åsikt. Det är inte en åsikt som står för de föreningar eller förbund jag är eller ev blir medlem i.
Just nu är jag Ordförande i Pingvin RC.
Mina favoritlag är naturligtvis Pingvin RC men också Wasps!

lördag 9 juli 2022

superallsvenskan omg 4

Pingvin vann med bonuspoäng 48-20  igen trots att man spelat med 1 man mindre i nästan 60 min och 2 man mindre i vissa perioder.
Ett styrkebesked trots disciplinproblem. Detta måste fixas med korten och disciplinen om Pingvin skall gå hela vägen.

I Norr var det en jämnare match mellan Exiles och Enköping som Enköping vann. Detta medför att Pingvin är i topp i tabellen och leder med 4 poäng.
Tabellen borde se ut så här om jag fått resultaten rätt:
Pingvin 17
Exiles   13
Enköping 9
Trojan 1

Skön Sommar!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar