Om sidan

I denna blogg ger jag enbart min personliga åsikt. Det är inte en åsikt som står för de föreningar eller förbund jag är eller ev blir medlem i.
Just nu är jag Ordförande i Pingvin RC.
Mina favoritlag är naturligtvis Pingvin RC men också Wasps!

söndag 10 december 2017

Eurosport player

Sådär ja då prenumererar man på Eurosport player och skall fint se när Wasps möter LaRochelle idag :)

Skall bli skoj att se Wasps lag idag, det är ett helt annat lag än de haft tidigare i säsongen. speciellt roligt skall det bli att se Carr spela som 8:a. Sen är Cipriani tillbaka och då spelar Gopperth som 12:a igen vilket är suveränt. Jag gillar verkligen det spelsättet när man har två 10:or på plan :)

Naturligtvis är Launchbury på plats och styr klungan. Lite trist att se att Daly spelar på kanten men han gör det ju bra, hoppas dock inte att det är permanent bara för att Eddie Jones tycker så. För mig är Daly en suverän center.

Mitt tips idag är att Wasps vinner och poängen blir väl ca 16-34..... :) Wade gör 2 försök och Daly 1 sen kanske Carr trycker in ett också!

Skönt man har Guinness i kylen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar