Om sidan

I denna blogg ger jag enbart min personliga åsikt. Det är inte en åsikt som står för de föreningar eller förbund jag är eller ev blir medlem i.
Just nu är jag Ordförande i Pingvin RC.
Mina favoritlag är naturligtvis Pingvin RC men också Wasps!

lördag 16 december 2017

Ordförande i Pingvin

Under året har jag funderat fram och tillbaka på om jag skall ställa upp för omval som ordförande. Efter många tankar och diskussioner med alla möjliga har jag nu bestämt mig för att ställa upp för omval igen. Sen får man ju se om man  blir vald.....

Min fru övertalade mig i slutändan då hon mycket riktigt påpekade Hur mycket jag satt igång som jag borde fullfölja och att nu börjar man ju se resultatet av allt arbete.
Sen naturligtvis är det mycket tid och energi som det krävs men på sista tiden har suget börjat komma igen.

Så nu sätter rugbyhjärnan igång igen. Så ni kanske skall vänta er mer inlägg på denna bloggen framöver.
Men nu är det dags för att åka iväg och supa in julen  som det hette på inbjudan :)
Jag funderade mer på att jula in supen men vi får väl se vad kvällen ger......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar