Om sidan

I denna blogg ger jag enbart min personliga åsikt. Det är inte en åsikt som står för de föreningar eller förbund jag är eller ev blir medlem i.
Just nu är jag Ordförande i Pingvin RC.
Mina favoritlag är naturligtvis Pingvin RC men också Wasps!

fredag 11 november 2016

Pingvins Framtid


Stöd Pingvins Framtid!!!

Deras senaste stipendiat är den fantastiska Frida Nilsson!!

Stipendiat nr 12 – Frida 

Frida Nilsson är en trotjänare som spelat rugby för Pingvin sedan tidiga barnsben. Stiftelsen tilldelar Frida ett stipendium på 7500 kr för sin rugbyutveckling och spel med Cooke RFC i Belfast, Irland under vintersäsongen 2016/17

stipendiat12_fridanilssonFörutom spel för Pingvin har Frida representerat både Skåne och Sverige. Kort efter sin debut i damlandslaget drabbades Frida av en knäskada men har nu gjort en stark comeback och är återigen aktuell för 7-manna landslaget under vintern och våren.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar