Om sidan

I denna blogg ger jag enbart min personliga åsikt. Det är inte en åsikt som står för de föreningar eller förbund jag är eller ev blir medlem i.
Just nu är jag Ordförande i Pingvin RC.
Mina favoritlag är naturligtvis Pingvin RC men också Wasps!

lördag 30 juni 2018

Allsvenskan idag.

Idag står följande matcher på schemat i Herrallsvenskan:
Exiles mot Göteborg
Trojan mot Pingvin

Dagens tips blir att Exiles och Pingvin vinner stort igen även om Pingvin har lite skador och folk på semester så tror jag att de kommer att hantera Trojan.
Exiles bör hantera Göteborg på hemmaplan och springer nog igenom ett gäng försök i slutet på andra halvlek.

Tyvärr så här långt en ganska förutsägbar Allsvenska och det känns tyvärr som en transportsträcka till slutspelet....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar