Om sidan

I denna blogg ger jag enbart min personliga åsikt. Det är inte en åsikt som står för de föreningar eller förbund jag är eller ev blir medlem i.
Just nu är jag Ordförande i Pingvin RC.
Mina favoritlag är naturligtvis Pingvin RC men också Wasps!

fredag 10 augusti 2018

Återkomsten

Första inlägget på länge. Har haft en liten time out från rugbyn. Innan sommaren hade jag tappat sugen lite och allt med rugbyn kändes jobbigt och trist så sommarens semester med uterumsbygge och stugsemester i höga kusten blev samtidigt en time out från rugbyn. Men så sakta har suget kommit tillbaka och nu känns det roligt igen. Det märks för nu börjar jag tänka konstruktivt kring rugbyn och vad som behövs göras osv. Innan semestern var allt bara som ett extra jobb men nu kan jag känna en glädje för rugbyn igen. Så nu får väl styrelsen i pingvin och andra se upp för snart är deras mailkorgar fulla igen med galna ideer och förslag och listor på vad vi måste göra.....

Sitter nu i bilen på väg hem från en stuga (tyvärr utan fisk för mig..) och längtar till kvällens hemmamatch mot Göteborg. En rolig grej med kvällsmatch på en fredag. Kanske något man kan göra om nästa säsong.

Hoppas vi ses på Pilevallen ikväll! Kick off 19:00

Ps. Efter matchen ordnas det kräftskiva (medtag egen mat och baren är öppen) Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar