Om sidan

I denna blogg ger jag enbart min personliga åsikt. Det är inte en åsikt som står för de föreningar eller förbund jag är eller ev blir medlem i.
Just nu är jag Ordförande i Pingvin RC.
Mina favoritlag är naturligtvis Pingvin RC men också Wasps!

fredag 24 augusti 2018

Premiership

Inte långt kvar nu! Snart drar Engelska Premiership igång igen.

Wasps lag ser helt magnifikt ut. Tror faktiskt de har en chans att ta hem det i år om det nu inte blir för mycket skador eller annat.
Skall bli mycket intressant att se vad Sopoaga kan göra som 10:a när Cipriani försvann. Men även Carr är tillbaka och de kan bli skoj att se vem av honom och Hughes de väljer som start 8:a.

Sticker ut hakan och säger att de faktiskt har chans och jag tror att de tar hem både Premiership och Heineken Championship Cup i år!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar