Om sidan

I denna blogg ger jag enbart min personliga åsikt. Det är inte en åsikt som står för de föreningar eller förbund jag är eller ev blir medlem i.
Just nu är jag Ordförande i Pingvin RC.
Mina favoritlag är naturligtvis Pingvin RC men också Wasps!

onsdag 22 augusti 2018

Reflektion från helgen

Har under helgen tänkt att det är väldigt roligt att Enköpings U14 kom ner till vår turnering. Jag vet själv vilken dryg resa det är... tror jag varit med om 4-5 USM där uppe. Men jag tycker det är oerhört roligt och viktigt att ni kom ner till oss trots avståndet, Tack!
Sen kan man alltid diskutera åldrar, danska regler mm och det är tyvärr vår vardag här nere.
Och den lilla roliga detaljen var ändå(som jag själv också varit med om...) precis innan prisutdelningen ringer det i en telefon hos en förälder från Enköping som sitter kvar och det visar sig att resten av gänget redan åkt.... men skrattar bäst som skrattar sist för den föräldern fick med sig priserna eftersom Enköping slutade 2:a i U14 :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar