Om sidan

I denna blogg ger jag enbart min personliga åsikt. Det är inte en åsikt som står för de föreningar eller förbund jag är eller ev blir medlem i.
Just nu är jag Ordförande i Pingvin RC.
Mina favoritlag är naturligtvis Pingvin RC men också Wasps!

tisdag 14 juli 2015

Planering pågår!!!

Bråda dagar med massor av planering inför Middlesex besök den 25-26/7 samt vår rugbyfestival den 15-16/8.

25-26/7 verkar bli en trevlig rugbyhelg med massor av skoj! På Lördagen är det Touchturnering, damträningsläger med Tabusoro Angels. 7´s turnering med Middlesex för P16 och P18 samt Tränarutbildning av Titansportacademy. På kvällen blir det naturligtvis fullt hus på klubben!

På söndagen är det 7´s matcher och tränarutbildning samt avslutar vi helgen med en guidad visning av Trelleborgen för Engelskmännen.

Efter den helgen är det full fart med Trelleborg Rugby Festival!
Det är en väldigt trevlig helg med massor av lag från olika länder och massor av barn och ungdoms rugby!

Naturligtvis är det en hel del planerande men sånt brukar lösa sig. Den stora frågan detta året är ju naturligtvis boendet eftersom Köpingeskolan är riven....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar