Om sidan

I denna blogg ger jag enbart min personliga åsikt. Det är inte en åsikt som står för de föreningar eller förbund jag är eller ev blir medlem i.
Just nu är jag Ordförande i Pingvin RC.
Mina favoritlag är naturligtvis Pingvin RC men också Wasps!

tisdag 7 juli 2015

Provocerad

Man skall inte gnälla och man skall vara glad för andra föreningar. Men när kommunen drar in vårt elit bidrag i kommunen men sen kan ge bort bidrag till drift och skötsel hos andra föreningar så blir jag provocerad. Vi jobbar ständigt med vår ekonomi och våra resor. Kanske skall skicka in till kommunen om våra dyra resor och skriva lite insändare i tidningen. Det verkar ju fungera för andra, problemet är väl att rugby inte är så stor sport och så förankrad  hos allmänheten. Men provocerad och arg är jag ändå.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar