Om sidan

I denna blogg ger jag enbart min personliga åsikt. Det är inte en åsikt som står för de föreningar eller förbund jag är eller ev blir medlem i.
Just nu är jag Ordförande i Pingvin RC.
Mina favoritlag är naturligtvis Pingvin RC men också Wasps!

fredag 10 juli 2015

Små saker gör en glad :)

Såg att barnens kusin får chansen att spela 10:a i prems reserv i helgen. Lycka till Alfred Meitmann! !!!
Sen pratade jag med sonen igår och han var väldigt trött efter en intensiv rugby vecka i Wales. Få saker gör en så glad som att se ens son riktigt utmattad men glad ;)
Fast de tränar som fasingen  så kan de inte hålla sig så fort det kommer fram en rugby boll. Häromkvällen  så skulle de titta på en touch turnering och ta det lugnt efter hård träning men naturligtvis så fattades lite spelare och de frågade våra killar om någon ville spela..... och ja de spelade hela kvällen....

Frågade honom igår om vad han ville göra när han kom hem..... titta på rugby och träna var svaret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar