Om sidan

I denna blogg ger jag enbart min personliga åsikt. Det är inte en åsikt som står för de föreningar eller förbund jag är eller ev blir medlem i.
Just nu är jag Ordförande i Pingvin RC.
Mina favoritlag är naturligtvis Pingvin RC men också Wasps!

fredag 15 januari 2016

Tuff match på Söndag!

Wasps har massor av skador såsom Josh Bassett, Carlo Festuccia, James Haskell, Nathan Hughes, Joe Launchbury, Alapati Leiua, Andrea Masi, Christian Wade.
Wasps lag blir:
 
Och de skall möta detta lag(rätt många kända namn):

TOULON 15Drew Mitchell 14Josua Tuisova 13Mathieu Bastareaud
12Ma'a Nonu 11Bryan Habana 10Quade Cooper 9Eric Escande 
1Florian Fresia 2Guilhem Guirado 3Levan Chilachava 4Jocelino Suta (capt) 5Konstantine Mikautadze 6Juan Smith 7Steffon Armitage 
8Duane Vermeulen 16Anthony Etrillard 17Xavier Chiocci
18Manasa Saulo 19Mamuka Gorgodze 20Frederic Michalak
21Maxime Mermoz 22Sebastien Tillous-Borde 23Thibault Lassale


Ser ut att bli en tuff match! dags för Wasps att bekänna färg när många ordinarie är skadade...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar