Om sidan

I denna blogg ger jag enbart min personliga åsikt. Det är inte en åsikt som står för de föreningar eller förbund jag är eller ev blir medlem i.
Just nu är jag Ordförande i Pingvin RC.
Mina favoritlag är naturligtvis Pingvin RC men också Wasps!

fredag 10 mars 2017

Jaha

Fick en uppenbarelse eller nått. Nyheter som publiceras som administrativa nyheter syns inte på förbundets hemsida under nyheter.
Jag har de senaste dagarna upptäckt 2 nyheter som inte dykt upp under förbundets nyheter men tydligen legat publicerade. Man har sökt generalsekreterare men den nyheten har inte nått ut förrän idag eller igår och ansökan går ut den 12/3....
Och idag dök en nyhet upp från ingenstans med noteringar från senaste styrelsemötet. Hade det inte ifrågasatts varifrån den nyheten kom ifrån så hade jag inte fått reda på varför jag inte får reda på vissa nyheter. Men varför syns inte dessa nyheter på förbundets hemsida förrän i efterhand????
Jag har i tidigare inlägg eftersökt denna information men inte funnit den. Nu kan man tydligen finna den under administrativa nyheter... dvs man får aktivt söka denna information för den finns inte under vanliga "nyheter" under förbundet.
Vad är problemet???
Om jag söker nyheter under förbundets hemsida och inte får upp dessa nyheter som man får säga är kritiska för svensk rugby vad är det då för nyheter man får upp?? Och hur skall man söka för att få upp de "riktiga" nyheterna?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar