Om sidan

I denna blogg ger jag enbart min personliga åsikt. Det är inte en åsikt som står för de föreningar eller förbund jag är eller ev blir medlem i.
Just nu är jag Ordförande i Pingvin RC.
Mina favoritlag är naturligtvis Pingvin RC men också Wasps!

onsdag 15 mars 2017

Valberedningens förslag

Följande nyhet finns på förbundets hemsida idag. Väldigt förundrad över att inga ledamöter eller suppleanter finns föreslagna. Roligt att det finns en kassör men vad händer i övrigt???
Varför skall det vara så svårt att få folk att vilja jobba för förbundet?

Valberedningens förslag

2017-03-15 09:45
Här presenteras valberedningens förslag till SRFs årsmöte 25e mars.
  • Uppdaterad: 2017-03-15 09:49

Detta är det förslag som vi kan stå för. Det finns personer som nominerat sig, som inte är med i förslaget. Vi hoppas att detta leder till en sund och konstruktiv diskussion inom rugby-Sverige och hoppas att det leder framåt.
Kassör: 
Maria Vargö, Kolmården
 
Ledamöter:
Inga förslag. Tre ledamöter ska tillsättas, om antalet ledamöter ska vara detsamma som tidigare.
 
Suppleanter:
Inga förslagTvå suppleanter ska tillsättas, om antalet suppleanter ska vara detsamma som tidigare.
Lekmannarevisor
Nils Arvidsson, Helsingborg
En till lekmannarevisor behövs.
Disciplinnämnden
Ordförande:
Mike Rowley, Linköping
 
Ledamöter Disciplinnämnden:
Martina Vivlund, Malmö
Magnus Andersson, Staffanstorp
 
Suppleanter Disciplinnämnden:
Mikael Stolt
Steve Ideskog, Norrköping
 
Valberedningen utses av årsmötet och våra positioner ställs därför, som alltid, till förfogande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar