Om sidan

I denna blogg ger jag enbart min personliga åsikt. Det är inte en åsikt som står för de föreningar eller förbund jag är eller ev blir medlem i.
Just nu är jag Ordförande i Pingvin RC.
Mina favoritlag är naturligtvis Pingvin RC men också Wasps!

lördag 21 november 2015

Dagen framför oss

Idag bär det iväg till Oxford för någon form av spel. Det har varit en del mailande fram och tillbaka kring vårt besök och vi är varmt välkomna men jag vet inte vilka lag de har och vilka matcher som skall spelas. Denna dagen är den som är mest osäker på hela Touren gällande kring hur det blir med matcher mm. Alla är dock glada och har roligt. Som vanligt har vi redan haft lite förseningar och glömda grejer men det tillhör ju verkligheten när vi reser runt.
U17 har en vana av tidigare Tourer och är väldigt avslappnade dock med ett undantag och det är Dave som har tagit över Pontus roll som frågeställare. Daniel, har alla med sig handdukar? Daniel, hur ser omklädningsrummen ut?
Daniel, kan vi låna spelare? Daniel Daniel Daniel........
Redan nu märks det att humöret är på topp. Hoppas vi kan hålla det som det börjat. Mitt eget största problem just nu är om de har Guinness på klubben....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar