Om sidan

I denna blogg ger jag enbart min personliga åsikt. Det är inte en åsikt som står för de föreningar eller förbund jag är eller ev blir medlem i.
Just nu är jag Ordförande i Pingvin RC.
Mina favoritlag är naturligtvis Pingvin RC men också Wasps!

fredag 20 november 2015

Intressant läsning inför helgens besök och match på Ricoh

Här är lite intressanta artiklar innan helgens match mellan Wasps Vs RC Toulon. Blir extra mycket inför denna matchen eftersom jag och 51 andra från Pingvin kommer att se den!

http://www.wasps.co.uk/news/article/2015/11/17/sam-jones-these-games-mean-so-much

http://www.wasps.co.uk/news/article/2015/09/29/wasps-v-toulon---sunday-22nd-november-5.15pm

http://www.wasps.co.uk/waspstv/video/match-preview-wade-pre-Toulon


Preview

With a roaring Ricoh Arena crowd behind them, Wasps have an opportunity to make amends for last season’s quarter-final heartache against the reigning European Champions.

It’s set to be a true clash of the titans, with the French side boasting global superstars, such as World Cup winners Ma’a Nonu and Bryan Habana, World Cup finalists Matt Giteau and Drew Mitchell and former European Player of the Year Steffon Armitage.

Wasps are equipped to fight fire with fire, with All Blacks Charles Piutau and Frank Halai, Wallaby legend George Smith and former Aviva Premiership top scorer Jimmy Gopperth, to name just a few potential stars of the game. Quite simply, European club rugby doesn’t get any bigger than this!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar