Om sidan

I denna blogg ger jag enbart min personliga åsikt. Det är inte en åsikt som står för de föreningar eller förbund jag är eller ev blir medlem i.
Just nu är jag Ordförande i Pingvin RC.
Mina favoritlag är naturligtvis Pingvin RC men också Wasps!

tisdag 17 november 2015

I helgen bär det iväg!

På Fredag lyfter planet till England!

Det blir en intensiv helg med matcher för U14, F14 och U17 samt att vi skall se Wasps vinna över Toulon och hinna med en liten visit i staden Rugby.

52st glada Pingviner skall iväg på Pingvinresa!

Hoppas nu allt flyter på med flyg, bussar, biljetter mm. Förra året blev vi lite snopna när vi kom till flygplatsen och det visade sig att bagage ingick inte.... det är korrigerat i år!

Kommer att försöka skicka ut lite info från vår resa här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar