Om sidan

I denna blogg ger jag enbart min personliga åsikt. Det är inte en åsikt som står för de föreningar eller förbund jag är eller ev blir medlem i.
Just nu är jag Ordförande i Pingvin RC.
Mina favoritlag är naturligtvis Pingvin RC men också Wasps!

lördag 21 november 2015

Dagens slut

Dags för de flesta att krypa till kojs. Det är skönt när frihet under ansvar fungerar genom ömsesidig respekt och förståelse. Det är tredje året som jag åker på Tour med en del av detta gänget och på många sätt är de som en extra familj. Det är skönt när man kan lita på varandra. Vi kan skoja, skämta och tramsa men när det är viktigt eller allvar så fungerar det och respekten, ansvarstagandet mm kommer snabbt på plats. 
Är oerhört glad men också lite stolt att få vara med på deras resa genom rugbylivet! Hoppas de får nytta av det som de upplever under dessa år. Det är skönt att åka med rugbyfolk för allt måste inte vars perfekt och alla får vara som de är men vi är ändå en stor familj!
Hoppas i mitt stilla sinne att u14 får en kick av denna resan men även att de ser och lär från de äldre kring Respekt och gemenskap, blandat med tolerans och ödmjukhet.
Godnatt!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar