Om sidan

I denna blogg ger jag enbart min personliga åsikt. Det är inte en åsikt som står för de föreningar eller förbund jag är eller ev blir medlem i.
Just nu är jag Ordförande i Pingvin RC.
Mina favoritlag är naturligtvis Pingvin RC men också Wasps!

lördag 4 juni 2016

Sweden 7's SM

Sweden 7s SM-slutspel

2016-06-04 19:27
Följande lag är klara för Sweden Rugby 7s Series SM-slutspel. Herr: Sthlm Exiles RFC, Södertälje RK och Hammarby IF, NRK Troján, Pingvin RC, Vänersborgs RK, Spartacus RFC och Göteborg RF. Dam: Göteborg RF, Sthlm Exiles RFC, Malmö RC, Uppsala RFC, Pingvin RC, Vänersborgs RK, Lugi RK och Kalmar Södra IF.
  • Uppdaterad: 2016-06-04 19:28

Grupperna under Sweden Rugby 7s Series SM-slutspel ser ut enligt följande.
 

 

Dam

Grupp A Grupp B
Göteborg RF Sthlm Exiles RFC
Uppsala RFC Malmö RC
Pingvin RC Vänersborgs RK
Kalmar Södra IF Lugi RK

 

Herr

Grupp A Grupp B
Sthlm Exiles RFC Pingvin RC
Vänersborgs RK Södertälje RK
Hammarby IF Spartacus RFC
Göteborg RF NRK Troján
Skribent: David Karlsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar