Om sidan

I denna blogg ger jag enbart min personliga åsikt. Det är inte en åsikt som står för de föreningar eller förbund jag är eller ev blir medlem i.
Just nu är jag Ordförande i Pingvin RC.
Mina favoritlag är naturligtvis Pingvin RC men också Wasps!

onsdag 11 november 2015

Lancaster slutar

Då fick Lancaster till slut stiga av tåget... men det var ganska väntat efter Englands värdelösa VM.
Men genast väcks den stora frågan, vem tar över?

Det hade varit väldigt skoj att se tex Wilkinson som Head Coach :)

Det förekommer också rykten om Cheicka men det hoppas jag inte för han är inte klar med Australien ännu.

Hoppas egentligen bara att de får en coach som vågar satsa lite på spelare som har det lilla extra som tex Wade. Tänk om han vågar låta England spela Running rugby!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar