Om sidan

I denna blogg ger jag enbart min personliga åsikt. Det är inte en åsikt som står för de föreningar eller förbund jag är eller ev blir medlem i.
Just nu är jag Ordförande i Pingvin RC.
Mina favoritlag är naturligtvis Pingvin RC men också Wasps!

söndag 5 februari 2017

B-laget :)

Idag var det B-lagsmöte och efter det träning. Får säga att Dave faktiskt hade förberett sig så jag kunde nästan hålla mig tyst hela mötet utan att snacka :) Well Done Dave!!! 
Sen var jag faktiskt med på ca 20min touch innan jag insåg min begränsning... men nästa gång blir det kanske 22 min :)
Roligt var det iallafall fast att de yngre snabba killarna inte riktigt insett vilken linje jag "springer" i och det måste ju bero på att de inte är beredda på min otroliga rugbyerfarenhet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar