Om sidan

I denna blogg ger jag enbart min personliga åsikt. Det är inte en åsikt som står för de föreningar eller förbund jag är eller ev blir medlem i.
Just nu är jag Ordförande i Pingvin RC.
Mina favoritlag är naturligtvis Pingvin RC men också Wasps!

torsdag 16 februari 2017

Skånes rugbyförbunds årsmöte

Kallelse Skånes Rugbyförbunds Årsmöte 2017

2017-02-14 18:10
  • Uppdaterad: 2017-02-15 12:29

Kallelse till Skånes Rugbyförbunds årsmöte 2017

 

 

Plats:          Malmö Rugby Clubs klubblokal

                     Limhamnsvägen 85, LIMHAMN (Hylliekroken)

 

Tid:               Klockan 19.00, tisdagen den 14:e mars 2017

 

 

Skånes Rugbyförbunds årsmöte består av ombud för Skånes Rugbyförbunds föreningar. Förening får utse högst tre ombud, vilka ska vara röstberättigade medlemmar i föreningen. Ombud får representera endast en förening samt får inte vara ledamot av Skånes rugbyförbunds styrelse.

Förening ska inge fullmakt för sina ombud.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar