Om sidan

I denna blogg ger jag enbart min personliga åsikt. Det är inte en åsikt som står för de föreningar eller förbund jag är eller ev blir medlem i.
Just nu är jag Ordförande i Pingvin RC.
Mina favoritlag är naturligtvis Pingvin RC men också Wasps!

torsdag 9 februari 2017

Konstigt dygn...

Ja det har inte riktigt varit som väntat. I går natt fick hunden för sig att han skulle ut i trädgården så min fru släppte ut honom och väntade på att han skulle skälla när han vill in som vanligt men istället kom grannen och sa att det hördes konstigt i trädgården(han hade som tur varit gått ut och rökat innan han skulle lägga sig). Det visade sig då att hunden trillat i vår lilla damm(en balja) så han kom snabbt in men skakade och var alldelles kall....
Han fick jag ner i min säng och där låg han och skakade ett bra tag innan han lugnade sig.
Idag har han varit lite trött men glad och igång. Däremot har jag nu börjat frysa och skaka....
Så han var helt enkelt ute och hämtade en skön förkylning till mig i trädgårdsdammen.
Hoppas han kan värma mig inatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar