Om sidan

I denna blogg ger jag enbart min personliga åsikt. Det är inte en åsikt som står för de föreningar eller förbund jag är eller ev blir medlem i.
Just nu är jag Ordförande i Pingvin RC.
Mina favoritlag är naturligtvis Pingvin RC men också Wasps!

onsdag 8 februari 2017

Vad hände på Utvecklingskonferensen?

Har förhört mig lite med de som var där och fått lite info men hade hoppas på lite mer info från officiellt håll och kanske mer nyheter utåt kring detta då många klubbar från hela Sverige var närvarande.

Det har varit oroväckande tyst... vad händer?

Har sett lite bilder från kvällens middag men i övrigt väldigt tunnsått.

Jag var själv inte på plats pga lite olika omständigheter.

Fick en snabb redogörelse från en av deltagarna som uppskattade TK:s föredrag mycket och det var väl förberett och hade en mening även om man inte håller med om allt.

Men jag skulle vilja få reda på mer och om några banbrytande ideer eller beslut togs.

Hoppas det dyker upp något snart :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar