Om sidan

I denna blogg ger jag enbart min personliga åsikt. Det är inte en åsikt som står för de föreningar eller förbund jag är eller ev blir medlem i.
Just nu är jag Ordförande i Pingvin RC.
Mina favoritlag är naturligtvis Pingvin RC men också Wasps!

lördag 27 januari 2018

Årsmöte

Idag har Pingvin RC årsmöte! 14:00 På klubben.
Verkligen roligt då det brukar vara ganska välbefolkat och det är i mina ögon ett gott tecken för det betyder att folk bryr sig!
I år är jag uppe för omval så vi får väl se vad som händer.....
Alltid lika spännande att se vilken styrelse som tar vid och för arbetet framåt. Pingvin har många bollar i luften som vanligt.
2018 ser väldigt spännande ut med flera roliga projekt både på och utanför banan.
Sen som lök på laxen så skall vi fira dotterns födelsedag ikväll så först ett årsmöte sen kalas :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar