Om sidan

I denna blogg ger jag enbart min personliga åsikt. Det är inte en åsikt som står för de föreningar eller förbund jag är eller ev blir medlem i.
Just nu är jag Ordförande i Pingvin RC.
Mina favoritlag är naturligtvis Pingvin RC men också Wasps!

lördag 27 januari 2018

Fantastiskt årsmöte

Ett välbesökt möte som vanligt ca 50st vilket är roligt.
Det blev ett mycket bra möte med spännande röstningar och val. Otroligt roligt att så många vill arbeta för Pingvins bästa!
Det blev tom. Så att årsmötet utökade antal suppleanter för att bereda plats åt fler hugade spekulanter :)
Efter årsmötet hade vi klubbmöte med prisutdelningar och intressanta diskussioner om en ev ny anläggning. Det är ju en fråga som vi stött och blött i snart tio år med olika förslag och tankar men den frågan är oerhört viktig och bör fortsätta att diskuteras mycket och ofta.
Det är nog Pingvins viktigaste fråga de kommande åren men kanske också den roligaste då det kan innebära ett stort lyft för föreningen om vi gör vårt arbete rätt.
Detta bådar för ett gott 2018!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar