Om sidan

I denna blogg ger jag enbart min personliga åsikt. Det är inte en åsikt som står för de föreningar eller förbund jag är eller ev blir medlem i.
Just nu är jag Ordförande i Pingvin RC.
Mina favoritlag är naturligtvis Pingvin RC men också Wasps!

tisdag 30 januari 2018

Kostföreläsning Pingvin

På Söndag har Pingvin ordnat en kostföreläsning dels för att förmedla "nyttig" information till våra spelare men också som ett led i vårt Anti-Doping arbete. Man behöver inte äta kosttillskott och proteinpulver snarare tvärtom så kan det vara skadligt!

Se lite info här under kanske något för fler klubbar att göra att hyra in Lisa för en föreläsning!

Den 4/2 kl 11 i Trelleborgssalen på Parken

En bild som visar person, kläder, kvinna, har på sig

Beskrivning genererad med hög exakthetSöker ni som idrottsförening någon som föreläser om mental träning eller kost och prestation? Behöver ni tips och råd om ökad rörlighet och förebyggande av skador. 


Kostföreläsning med personliga tränaren Lisa Kaptein-Kvist
Lisa är verksam som kostrådgivare, föreläsare, skribent och mental tränare med sitt företag På Rätt Väg. 
Lisa blev vald till Årets PT 2012 och ger föreläsningar med mycket kloka ord och humor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar