Om sidan

I denna blogg ger jag enbart min personliga åsikt. Det är inte en åsikt som står för de föreningar eller förbund jag är eller ev blir medlem i.
Just nu är jag Ordförande i Pingvin RC.
Mina favoritlag är naturligtvis Pingvin RC men också Wasps!

onsdag 3 januari 2018

Nytt år!

Ja vad innebär ett nytt år för mig???

Jo dels började jag precis ett nytt jobb som jag har sett fram emot! Sen har jag naturligtvis en tanke med att komma i form igen.... kändes inte direkt som att man toppade formen över jul och nyår....

Men jag har bestämt mig för att ställa upp för omval som ordförande i Pingvin igen och därför är det nu full planering inför ett nytt rugbyår. Massor av spännande är på g och jag hoppas snart kunna berätta mer här. Snart är det också första Ordförandekonferensen inom svensk rugby på många år (13/1) det skall bli extremt roligt att det äntligen blir av och jag hoppas på många intressanta diskussioner och att många ordförande kommer.

Men innan den konferensen så är det full planering med Pingvin. Ikväll är det dags att ha möte kring våra herrlag och försöka hitta en bra framtidsväg för dem.
Förhoppningsvis så kan vi detta året även komma en bit längre i planeringen för vår nya anläggning som jag hoppas enormt mycket på!

Jag hoppas att det blir ett bra rugbyår där vi faktiskt kan visa upp sporten för fler än bara de närmsta och där vi kan växa och frodas som rugbysport. Men det kräver arbete och det måste göras nu!
Så alla glada rugbymänniskor därute se till och få ändan ur vagnen och sätt igång Rugbyåret 2018!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar