Om sidan

I denna blogg ger jag enbart min personliga åsikt. Det är inte en åsikt som står för de föreningar eller förbund jag är eller ev blir medlem i.
Just nu är jag Ordförande i Pingvin RC.
Mina favoritlag är naturligtvis Pingvin RC men också Wasps!

söndag 28 januari 2018

Idag är det lite lugnare

Igår var det årsmöte och kalas för dottern.
Idag är det beskärningsdags i trädgården men också tid att fundera på allt inom rugbyn som måste sättas igång.
Jag blev ju omvald som ordförande igår så nu har jag mandat att dra igång massor av idéer  för att se var de landar.
Förutom allt det sportsliga och få ihop spelare och tränare så finns det massor av andra saker för att utveckla pingvin.
Tex så kanske vi anställer en person i år vilket är ett stort steg för Pingvin. Men jag har massor av andra mindre saker som jag vill få igenom.... tex:
- bättre matchprogram
- Speaker på matcherna
- mer sponsring
-  mer aktiviteter på klubben
- mer aktiviteter på matchdagar
- mer roliga saker i shoppen.
- mer film och stream.

Som sagt bara ett par exempel sen naturligtvis så lär det ju bli en hel del arbete med planerna och diskussioner med kommunen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar