Om sidan

I denna blogg ger jag enbart min personliga åsikt. Det är inte en åsikt som står för de föreningar eller förbund jag är eller ev blir medlem i.
Just nu är jag Ordförande i Pingvin RC.
Mina favoritlag är naturligtvis Pingvin RC men också Wasps!

onsdag 7 september 2016

Richmond U18

I helgen får vi besök av Richmond U18 till Trelleborg som är på Tour!

Skall bli roligt att se hur väl vi står oss gentemot dem. Som kuriosa kan sägas att Richmonds 1st XV gick upp i Championship i England som enda amatörlag(Championship är divisionen under Aviva Premiership dvs de ligger i nästhögsta divisionen)

Kommer att försöka Streama matcherna som blir:

Lördag 10/9 kl 14:00 Skånelaget U18 Vs. Richmond U18
Söndag 11/9 ca kl 10-11  Pingvin U18 Vs. Richmond U18

Streamen finns på:
http://www.youtube.com/channel/UCU6HU2TBD4K3lYVNpSfj4MA/live

Och sen lägger jag upp filmerna så de kan ses igen.

Naturligtvis har vi öppet på klubben under Lördagen med både Grill och Bar!
Vi kommer också försöka följa resultatet mellan Hammarby och Pingvin i Semifinalen och Mellan Kalmar och Skånelaget för Damerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar