Om sidan

I denna blogg ger jag enbart min personliga åsikt. Det är inte en åsikt som står för de föreningar eller förbund jag är eller ev blir medlem i.
Just nu är jag Ordförande i Pingvin RC.
Mina favoritlag är naturligtvis Pingvin RC men också Wasps!

onsdag 7 september 2016

USM

I helgen gick anmälningstiden ut för USM och väldigt få lag var anmälda... efter helgen har det dykt upp ett gäng till... Nu måste alla rugbyklubbar i landet skärpa sig. Antingen anmäler man sig i tid annars får man vakert stå utanför och titta på. Jag är evinnerligt trött på att allting alltid ändras och anpassas för att inte alla kan göra vad de skall. Kan ge mig katten på att det tillkommer fler lag de närmaste veckorna. Stackars arrangörer som skall ändra och fixa bara för att vi inom klubbarna strular. Så här ser det ut just nu:
(USM spelas den 24-25/9)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar