Om sidan

I denna blogg ger jag enbart min personliga åsikt. Det är inte en åsikt som står för de föreningar eller förbund jag är eller ev blir medlem i.
Just nu är jag Ordförande i Pingvin RC.
Mina favoritlag är naturligtvis Pingvin RC men också Wasps!

tisdag 17 januari 2017

En berättigad ursäkt!

Jag ber David Karlsson i TK om ursäkt för att jag inte kollat med honom om det var ok att publicera hans mail i mina inlägg tidigare idag.

Inte ok av mig att göra det. Var väl bara frustrerad och kände vanmakt så därför gick det snabbt imorse.

Har under dagen haft mycket bra dialog med David/TK som vanligt då han kommunicerar och förklarar! Tack David!

Men många av mina farhågor och frågor kvarstår kring framtiden och speldagar planering mm. Vet att det finns på dagordningen till föreningskonferensen så den blir intressant att följa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar