Om sidan

I denna blogg ger jag enbart min personliga åsikt. Det är inte en åsikt som står för de föreningar eller förbund jag är eller ev blir medlem i.
Just nu är jag Ordförande i Pingvin RC.
Mina favoritlag är naturligtvis Pingvin RC men också Wasps!

torsdag 26 januari 2017

Funderingar inför årsmötet och säsongen

Sitter och väntar på att boarding på Arlanda skall inledas.... då får man tid till an massa tankar samtidigt som man smidigt försöker besvara kollegornas samtal :)
Men till rugbyn... det är nu spänningen stiger och man undrar hur kommer säsongen att se ut. Hur bra blir de olika lagen osv osv
Men också en tanke kring alla årsmöten som börjar gå av stapeln med början för min del på Lördag med Pingvins möte. Det brukar alltid vara välbesökt och bra diskussioner och val.
Sen kommer förbundets möte som alltid brukar bjuda på lite överraskningar.
Och senare blir det Skånes rugbyförbund vilket inte brukar vara så livat utan ganska stillsamt.
Men nu dags att boarda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar