Om sidan

I denna blogg ger jag enbart min personliga åsikt. Det är inte en åsikt som står för de föreningar eller förbund jag är eller ev blir medlem i.
Just nu är jag Ordförande i Pingvin RC.
Mina favoritlag är naturligtvis Pingvin RC men också Wasps!

måndag 11 maj 2015

Kort vecka!

Ny kort arbetsvecka. Frågan är om man hinner vila upp sig ;)

Lite besviken efter Wasps förlust mot Tigers men Tigers var starka och de spelade deras bästa rugby för säsongen. Inte mycket att snacka om de hade gjort sin läxa väl och spelade bra.
Troligen innebär detta som topp en 5:e plats för Wasps men målet har ju hela tiden varit topp 6 och det ser ut att lyckas.

På Torsdag smäller det igen då Exiles kommer ner till oss i Trelleborg. Tror att de är oss övermäktiga men hoppet överger en aldrig. Avspark kl 13 och Grillen är öppen och sportdryck finnes!

Lite tabeller för den glade:


Skånetjejerna har spelledigt denna helgen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar