Om sidan

I denna blogg ger jag enbart min personliga åsikt. Det är inte en åsikt som står för de föreningar eller förbund jag är eller ev blir medlem i.
Just nu är jag Ordförande i Pingvin RC.
Mina favoritlag är naturligtvis Pingvin RC men också Wasps!

lördag 9 maj 2015

Nervositeten stiger

Snart drar allting igång. Men först vill jag bara uppmärksamma de som sitter i TK och liknande kommittér de lägger ner så oerhört mycket frivilligt jobb för att få detta att fungera. Bara idag har jag sett flera ärenden och saker som TK sitter och gör för att det skall fungera för alla andra. Stort tack till er!
Snart spelar U16 sin första match av 3 idag. De andra ungdomslagen är nog igång redan.... jag är inte där och kan rapportera. Senare idag så spelar herrarna mot Enköping borta och våra suveräna Skåne damer tar sig an giganten Göteborg. Sen avrundas dagen med Wasps mot Tigers...
Shit redan nere på nagelbanden här hemma.... nu är det dags och köra dottern till ridning. Hur skall jag kunna koncentrera mig på det????  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar