Om sidan

I denna blogg ger jag enbart min personliga åsikt. Det är inte en åsikt som står för de föreningar eller förbund jag är eller ev blir medlem i.
Just nu är jag Ordförande i Pingvin RC.
Mina favoritlag är naturligtvis Pingvin RC men också Wasps!

fredag 1 maj 2015

Rugbyhelg

Nu har rugbyhelgen börjat!
Skön Valborg vid stranden igår.... jag tror att mina tår nu börjar tina upp...

Idag är det Loppis på Pilevallen för att stödja Pingvins U14 och U17 till deras Tour. Den pågår mellan 10-14 skynda dit och fynda. det går även att rida, köra fyrhjuling, vinna på lotteri, ansiktsmålning mm

Imorgon är det seriepremiär för både Damer och Herrar! Ser jag starkt fram emot!
Mycket spännande och vi kommer också att ha sponsorträff under tiden och jag ser fram emot besöket från vårt Kommunalråd i Trelleborg och vår Ordförande i Fritidsnämden.
Är väldigt positiv till vårt samarbete med Fritidsförvaltningen. Redan nu innan säsongen vill jag tacka Martin, Fredrik och Olle på Fritidsförvaltningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar