Om sidan

I denna blogg ger jag enbart min personliga åsikt. Det är inte en åsikt som står för de föreningar eller förbund jag är eller ev blir medlem i.
Just nu är jag Ordförande i Pingvin RC.
Mina favoritlag är naturligtvis Pingvin RC men också Wasps!

torsdag 4 juni 2015

Fiskedags!

Härligt att jobba hos en arbetsgivare som ordnar fiskedagar :)
Ikväll bär det ut på sundet för lite fiske. det ser dessutom ut som om att vi skulle kunna ha lite tur med vädret idag. Bildbevis kommer på fisken!

Känns lite märkligt då den senaste veckan inte har varit så mycket rugby. Förutom ett bra styrelsemöte på Pingvin i Måndags och lite mail och TK saker så har veckan varit rugbylugn och dessutom en helg framför mig utan matcher, turneringar eller något annat rugbyrelaterat.
Dags att verkligen hugga tag i kirskålen, häckarna och kanske en och annan öl på nationaldagen :)
Man borde haft en egen Guinness tap i huset....

Har varit otroligt trött på sistone, jag skyller helt fräckt på vädret och att jag numer är anställd och kan slappna av lite så jag har lite ackumulerad trötthet att ta igen :)

Den 9/6 har jag blivit kallad till Fritidsnämdens möte ang mitt medborgarförslag att använda området där köpingeskolan låg till rugbyplan för ungdomar. De verkar vara positivt inställda så jag håller alla tummar och tår för att det skall gå vägen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar