Om sidan

I denna blogg ger jag enbart min personliga åsikt. Det är inte en åsikt som står för de föreningar eller förbund jag är eller ev blir medlem i.
Just nu är jag Ordförande i Pingvin RC.
Mina favoritlag är naturligtvis Pingvin RC men också Wasps!

fredag 26 juni 2015

När vänder det?

Hur är det man brukar säga? 5 tuffa år sen vänder det?

Imellanåt funderar jag på när det skall vända för mig tycker att det är mest motgångar och problem hela tiden. Där är liksom inget flyt i livet. Säger som Lars Winnerbäck sjöng, Jag får liksom ingen ordning på mitt liv.

Kan sakna att saker och ting flyter på och att man kanske blir positivt överraskad ibland. Just nu tuffar allt på fast tvärtom, man funderar i banorna att nu kan det inte bli värre men så visar det sig att det kunde det visst...

Nu får man hoppas att allt vänder med att solen kommer i slutet av nästa vecka samtidigt som jag börjar min semester.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar