Om sidan

I denna blogg ger jag enbart min personliga åsikt. Det är inte en åsikt som står för de föreningar eller förbund jag är eller ev blir medlem i.
Just nu är jag Ordförande i Pingvin RC.
Mina favoritlag är naturligtvis Pingvin RC men också Wasps!

onsdag 10 februari 2016

Filmare sökes och en ”skribent”

Filmare sökes och en ”skribent”

Pingvin söker någon som är villig att hjälpa oss att filma framförallt våra A-lagsmatcher(både hemma och borta) och kanske någon dam/P18 match.
Vi vill filma våra matcher för att ta nästa steg gällande analys och utbildning. Till detta kan vi koppla analysverktyg mm.
Vi letar efter dig som tycker det är roligt att filma och kan tänka dig att åka med och filma våra matcher. Har du utrustning själv underlättar det men är absolut inget krav. Du kommer att bli en del av teamet runt vårt seniorlag för att föra oss framåt mot en fantastisk rugbysäsong 2016!
 
Vi söker också efter någon som kan hjälpa oss att skriva matchreferat och hjälpa till med matchprogram och dyl.
Eller kanske du kan tänka dig att köra liverapportering via något/någon social media el dyl.
Tycker du om att skriva och vill hjälpa till så hör av dig!
 
Skriv till styrelsen@pingvin eller ordforande@pingvin eller prata med någon i styrelsen om du/ni är intresserade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar