Om sidan

I denna blogg ger jag enbart min personliga åsikt. Det är inte en åsikt som står för de föreningar eller förbund jag är eller ev blir medlem i.
Just nu är jag Ordförande i Pingvin RC.
Mina favoritlag är naturligtvis Pingvin RC men också Wasps!

onsdag 24 februari 2016

inte mycket nu....

Det har inte varit så många inlägg just nu dels pga att det varit mycket på jobb och med rugbyn(festivalmöte, sponsorgrupp. skåneidrotten idag osv osv) dvs möten varje kväll. Sen är det tungt just nu pga gamla företagssynder mm så det är lite att röja upp och ännu mer att betala....
Det är konstigt med Sverige för de som vill göra rätt för sig blir bara mer nedtryckta men de som medvetet försöker hålla sig undan och fuskar eller har pengar kommer alltid undan utan problem.

Allting löser väl sig tillslut som det brukar men det tär en del och tar en hel del kraft från en så därför får ni nog stå ut med lite mindre inlägg under några dagar.... (kanske skönt att slippa bli spammade?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar