Om sidan

I denna blogg ger jag enbart min personliga åsikt. Det är inte en åsikt som står för de föreningar eller förbund jag är eller ev blir medlem i.
Just nu är jag Ordförande i Pingvin RC.
Mina favoritlag är naturligtvis Pingvin RC men också Wasps!

fredag 12 februari 2016

P18 Landslaget nyheter direkt från förbundets hemsida

P18 landslag planering 2016

2016-02-12 10:53
Under 2016 är det inplanerat 5 st aktiviteter för P18 truppen. 3 st uttagningsläger , det första kommer att hållas i vecka 13 (Påsklov) i Goteborg, efter detta deltar vi i turneringen den spelas sista veckan i april.
  • Uppdaterad: 2016-02-12 12:42

I november detta år kommer Sveriges P18 lag spela
invigningsmatchen i turneringen Baltic 4 nations den spelas i Sverige och
arrangeras av SRF

Denna nya struktur öppnar upp för spelarna att kunna
presentera sig och sin utveckling då det under året kommer att finnas många
möjligheter iom Riks TUP, P18 läger samt träningar och regionala matcher. Förut
har förutsättningarnaför  antagningarna
sett annorlunda pga vi spelat U18 EM i April och vi i stort sett bara haft
försäsong att förbereda oss på samt göra uttagningar.

Följande personer ansvarar för träning samt uttagningar P18:

Andy Stewart ( TUP Nord ) , Peter Ahlgren ( TUP Syd ) ,
Johnny Gustavsson ( TUP Nord)

Manager: Michael Lawitz och Phyiso Malin Andersson ( TUP
Syd)

P18 uttagningen är i år öppen för alla spelare som är
registrerade i en klubb alternativt med i TUP . spelarna skall vara födda 1998
och 1999
 
Andy Stewart
Mobile - 0738966049
SRF- National TUP Coordinator
andy.stewart@rugby.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar