Om sidan

I denna blogg ger jag enbart min personliga åsikt. Det är inte en åsikt som står för de föreningar eller förbund jag är eller ev blir medlem i.
Just nu är jag Ordförande i Pingvin RC.
Mina favoritlag är naturligtvis Pingvin RC men också Wasps!

söndag 14 augusti 2016

Del 3

Dags för rugbyfest på Pilevallen

Rugby ,
Lördag och söndag är det rugbyfest på Pilevallen. Pingvin arrangerar då rugbyfestivalen igen – efter ett års uppehåll.
Nu blir det åter igen en internationell ungdomsturnering i Trelleborg. Ungdomslag från Tyskland och Sverige möts under hela helgen.
På lördagen blir det dessutom allsvensk rugby på Pilevallen, då Pingvin har sin första match efter sommaruppehållet när Trojan från Norrköping kommer på besök. Matchen börjar klockan tre på lördagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar